autor: admin | Říj 31, 2014 | Nezařazené
S touto firmou jsme se v praxi setkali. Pravděpodobně se ukázalo, že naměřené výsledky, na které měli patentovanou technologii, nejsou pro zákazníky moc dobré. Společnost Ataxo také používala na zákazníky celkem nevýhodné a zavádějící smlouvy. Nicméně asi měli šikovné telefonisty, protože údajně vůbec neobchodovali osobně.
Majitel společnosti Ataxo koupil také renomovanou společnost H1, které byla dále také prodána
S velikou lítostí Vás musíme informovat, že, ačkoli jsme udělali vše, co bylo v našich silách, nenalezli jsme žádného investora, který by mohl vložit další prostředky, a proto se ředitelé a akcionáři rozhodli ukončit podnikání v každé z příslušných zemí a z důvodu platební neschopnosti prohlásit na společnost konkurz.
Vysvětlení jednatelky Reach local Čr.
Více zde..https://www.lupa.cz/clanky/ceska-fransiza-reachlocal-zavira-skoncila-v-platebni-neschopnosti/
autor: admin | Říj 24, 2014 | Nezařazené, Zábavné
https://youtu.be/G24jo3Wgh7s
autor: admin | Zář 3, 2014 | RADY A ODKAZY
Kniha Zázračná detoxikace od Roberta S. Morse
autor: admin | Srp 15, 2014 | RADY A ODKAZY, Zábavné
Toto byla jedna z prvních, pokud vůbec né první SEO kniha v ČR.
Historie SEO v ČR. Je od Radima Smičky majitele inzertního portálu Bazoš, který stále ještě funguje, ale podle mne trochu zaspal dobu. Cennou věcí bylo, že pan Smička s tímto portálem dosahoval skvělé výsledky a hovořil
JE CELKEM ZAJÍMAVÉ ZNOVU SE DO NÍ PODÍVAT.
tedy na rozdíl od jiných přímo z praxe. Pokud se o SEO zajímáte a knihu jste nečetli, je to zajímavá retrospektiva. Mnoho věcí je již jinak a v čase se vyvíjí. (anchor texty, hustota kw a mnoho dalších) ale mnoho věcí je kupodivu stále aktuálních a může to pro vás zajímavé být. Po internetu byla určena ke stažení zdarma. Jak pro podporu výše zmíněného inzertního portálu, tak jejich spřízněného nakladatelství Jasmínka.
Kniha je tuším z roku 2005 a také mapuje začátky a vývoj na českém internetu. a je celkem zajímavé ohlédnout se zpět.
autor: admin | Čvc 31, 2014 | Nezařazené, Zábavné
Díváme se na svět stejnýma očima, ale vidíme různé věci.
Často vidíme něco co tam vůbec není..
Náš mozek je lepší než kdejaký superpočítač, nicméně je možné ho snadno ošálit.
Zkuste naše zábavné optické iluze a vyzkoušejte svůj mozek.
Kolik nohou má tento slon?
Obvykle čtyři ale že by náš slon měl více?
Toto není pohyblivý obrázek GIF
Tento obrázek se opravdu nehýbe, pokud se zadíváte jen na jednu část, poznáte to.
Kávová zrnka
Najděte skrytý obličej muže. Je tam, ale musíte se dobře podívat.
Toto není skutečná iluze, pokud však najdete muže do 3 sekund, pravděpodobně máte rozvinutou pravou část mozku více než ostatní.
Pravá mozková hemisféra má co do činění s uměním, kreativitou a představivostí.
Klasická spirála?
Ne zde se Vám nemá točit hlava, pokud si myslíte, že vidíte spirálu, mýlíte se. Zkuste jet po obvodu kruhu prstem a dostanete se na stejné místo. Komplikované vzory na pozadí ošálily Váš mozek.
Růžová nebo zelená?
Sledujte černý křížek uprostřed a po chvíli začnete vidět zelenou kuličku obíhat v kruhu. Případně můžete také vidět pouze zelenou kuličku obíhat.
Žádná zelená kulička není!
Tečky
Vidíte ty černé tečky? Zkuste je spočítat. Bude to pro Vás asi těžké, protože ve skutečnosti tam žádné nejsou. Všechny tečky jsou bílé a černé se zdají při periferním vidění.
Souběžné čáry. Ano či ne?
Ačkoli se to tak nezdá, všechny tyto čáry jsou souběžné. Jedná se o chybu mozku zvanou iradiace. Zdánlivé zvětšení rozměrů osvětleného předmětu proti temnému pozadí a naopak
Bavily Vás kdysi omalovánky, náš mozek baví stále.
Pokud zarámujeme polygon na okraji světlou barvou a pak doplníme tmavou, náš mozek má tendence obsah vybarvovat.
Která čára je delší? Obě mají stejnou délku.
Které oranžové kolečko je větší?
Opět jsou obě stejně velká. Známo jako Ebbinghousova iluze
autor: admin | Čvc 24, 2014 | Nezařazené
Každou barvu lze identifikovat podle čísla RGB nebo CMYK.
Zkuste ColorCop
Takže pokud chcete např. použít stejnou barvu můžete si jí např nasát pomocí kapátka ve Photoshopu a nebo třeba použít tento malý prográmek ColorCop.
Je zdarma i ke komerčnímu použití a funguje ve Windows.
Ať už jste profesionální designér nebo nadšený amatér, tato aplikace se Vám může hodit.
Funkce :
- 1 Kapátko
- Lupa
- Auto kopírování do schránky
- Více výstupních formátů
- Možnost barev
- Měření relativní pozice (při stisknutí SHIFT)
- Barevná historie
- Doplňující barevná paleta 42 barev
- Minimalizace programu na systémovou lištu
- Podpora kolečka myši
- Formít BMP do schránky
- Další doplňující funkceProgram ke stažení ZDE
Pokud si za program nebudete nic účtovat, můžete ho volně šířit dále.
autor: admin | Čvc 23, 2014 | Nezařazené
Skvělá možnost propagace Vaší značky na přímo na koncertu Kylie Minoque.
Spoty se promítnou na HD displejích po každé straně pódia se surround zvukem.
Show proběhne v rámci turné „Kiss me once“ v O2 Aréně 21. října 2014 od 20 h.
1 Partner z oblasti šperky.
Spoty se objeví celkem 6x na 30s.
3x před zahájením Show a 3x v mezipauzách.
Cena 5000 Euro za prezentaci na jedné Show.
Kylie has achieved great success and worldwide recognition not just for her award winning music but
also as a fashion icon & designer, writer and her outstanding humanitarian work.
A holder of 90 Music awards and recently signed with JAYZ and Roc Nation, Kylie is just getting
started!
The 2014 KISS ME ONCE world tour is a hotly anticipated 32 date European tour which will kick off
on September 24th.
KYLIE EVENT DETAILS:
Deck: https://bit.ly/1rMI7nP
Dates: 21 Oct (See deck for full listing)
Event Location: Prague, Czech Republic
Show Programme: Doors Open 6pm, Pre-show &/or special guest, Kylie show start at 9pm.
(Times vary from venue to venue, please consult local listings closer to show date)
Screen details: HD entertainment screens on each side of the stage with surround sound
View Showreel : https://www.biggigmedia.com/showreel.html
AUDIENCE DEMOGRAPHICS:
Audience : (Average of over 17,000 per night)
Demo > 80/20 – Women/Men
Main Age Group > 25-45
500,000 Fans over 32 dates
BIG GIG MEDIA
COMMERCIAL PARTNER PACKAGE DETAILS:
6 x 30” second spots / 3 before Kylie and 3 in the intermission
Price: Euro 5,000 per show.
autor: admin | Čvc 23, 2014 | Nezařazené
Tak jsem zkoušel po několika letech nainstalovat grafický editor Google Picasa . Zjistil jsem, že se z něj vytratilo šikovné rozšíření. Externí grafický editor. Fungovalo to online, daly se tam přidat pěkné fonty, šly dělat dobře rámečky. Bylo to pěkné. Nemohl jsem si ale vzpomenout na jméno… Po chvíli hledání jsem našel článek, jmenovalo se to PICNIK. Google tuto firmu koupil a program pak tuto funkci z Picasa vyřadil. Možná firmu pohřbil? Aplikace ale přežila a změnila jméno. Jmenuje se Ribbet a vypadá stejně jako minulý Picnik. Je to opravdu jednoduchý prográmek, ale může se hodit. Existuje pro něj rozšíření pro Google Chrome. https://www.ribbet.com/ Takže vyzkoušejte, dokud je to zdarma. Další podobné programy. LunaPic
https://www.lunapic.com/
FotoFlexer
https://fotoflexer.com/
Aviary – Phoenix
https://aviary.com/
Pixlr Online
https://www.pixlr.com/
PicMonkey
https://www.picmonkey.com/
PicMagick
https://www.picmagick.com/
Makeup.Pho.to
https://makeup.pho.to/
Adobe Photoshop Express
https://www.photoshop.com/
https://www.devicedriven.com/products.html
https://www.drpic.com/ – wow, ads ads ads…
https://pixenate.com/ – not so pretty….
https://snipshot.com/ – nice callback agent
Ostatní Softwary, jsou tam i dema..
autor: admin | Čvc 17, 2014 | Nezařazené
Rodinný robot Jibo k Vašim službám.
Blíží se éra rodinných robotických pomocníků? Myslíte že toto je science fiction?
Ovládá se hlasem, má svoje nálady, nesnaží se předstírat, že je člověk.
autor: admin | Čvc 17, 2014 | Služby
Reklama na Facebooku
Víte k čemu slouží Facebook a chcte ho využít i pro Vaší firmu?
Počet čechů na facebooku roste obrovským tempem. Nyní je jich téměř 3,5 milionu unikátních uživatelů.
Uživatelé na Facebooku na sebe doslova chrlí osobní informace. Tyto informace nabývají na objemu i na podrobnostech a Facebook je sbírá pomocí nových zábavních aplikací. Ty umožňují uživatelům zveřejňovat, jaký film právě sledují, jakou čtou knihu nebo co jedí či pijí.
Díky tomuto a dalším podrobnostem je možné skvěle cílit na jednotlivé skupiny, které lze výborně vyfiltrovat. Například podle regionu. Reklama Facebook Praha – oslovíte např. pouze Pražáky atd.Ptáte se jak dělat reklamu na Facebooku?Můžete buď zvolit PPC reklamu mířenou na vaší stránku/produkt, nebo budovat komunikační kanál a svoji komunitní skupinu fanoušků o kterou se je ovšem třeba starat.
Je velice těžké provozovat efektivně facebookovou komunikaci, máme s tím zkušennosti které vám můžeme prezentovat. Je třeba stanovit počáteční cíle, abyste nebyli výsledkem zklamáni. Co je tedy pravým výsledkem na Facebooku? Rozhodně se nejedná o standardní PPC reklamu, tak jak to některé společnosti prezentují.
Neváhejte nás s vaší poptávkou kontaktovat.Ukázky – reklama Facebook
Studie IBM ukázala, že marketingoví šéfové jsou zahlceni údaji o zákaznících, které na ně chrlí sociální sítě. Sice si uvědomují, jakou hodnotu tyto údaje mohou mít, ale cítí se nedostatečně vybaveni, aby je mohli využít. Jak to tedy zvládnout?
Jako novinka na FB je Retargetingová forma Website Custom Audiences – oslovte vracející se zákazníky.
Detailní nabídku s ohledem na vaše konkréntní požadavky nebo potřeby rádi zpracujeme a podáme další upřesňující informace.
Neváhejte nás kontaktovat.
Z reklamou na Facebooku máme zkušenosti.
Reklama facebook, reklama na Facebooku,