Reklama na Facebooku
Víte k čemu slouží Facebook a chcte ho využít i pro Vaší firmu?
Počet čechů na facebooku roste obrovským tempem. Nyní je jich téměř 3,5 milionu unikátních uživatelů.
Uživatelé na Facebooku na sebe doslova chrlí osobní informace. Tyto informace nabývají na objemu i na podrobnostech a Facebook je sbírá pomocí nových zábavních aplikací. Ty umožňují uživatelům zveřejňovat, jaký film právě sledují, jakou čtou knihu nebo co jedí či pijí.
Díky tomuto a dalším podrobnostem je možné skvěle cílit na jednotlivé skupiny, které lze výborně vyfiltrovat. Například podle regionu. Reklama Facebook Praha – oslovíte např. pouze Pražáky atd.Ptáte se jak dělat reklamu na Facebooku?Můžete buď zvolit PPC reklamu mířenou na vaší stránku/produkt, nebo budovat komunikační kanál a svoji komunitní skupinu fanoušků o kterou se je ovšem třeba starat.
Díky tomuto a dalším podrobnostem je možné skvěle cílit na jednotlivé skupiny, které lze výborně vyfiltrovat. Například podle regionu. Reklama Facebook Praha – oslovíte např. pouze Pražáky atd.Ptáte se jak dělat reklamu na Facebooku?Můžete buď zvolit PPC reklamu mířenou na vaší stránku/produkt, nebo budovat komunikační kanál a svoji komunitní skupinu fanoušků o kterou se je ovšem třeba starat.
Je velice těžké provozovat efektivně facebookovou komunikaci, máme s tím zkušennosti které vám můžeme prezentovat. Je třeba stanovit počáteční cíle, abyste nebyli výsledkem zklamáni. Co je tedy pravým výsledkem na Facebooku? Rozhodně se nejedná o standardní PPC reklamu, tak jak to některé společnosti prezentují.
Neváhejte nás s vaší poptávkou kontaktovat.Ukázky – reklama Facebook
Neváhejte nás s vaší poptávkou kontaktovat.Ukázky – reklama Facebook
Studie IBM ukázala, že marketingoví šéfové jsou zahlceni údaji o zákaznících, které na ně chrlí sociální sítě. Sice si uvědomují, jakou hodnotu tyto údaje mohou mít, ale cítí se nedostatečně vybaveni, aby je mohli využít. Jak to tedy zvládnout?
Jako novinka na FB je Retargetingová forma Website Custom Audiences – oslovte vracející se zákazníky.
Detailní nabídku s ohledem na vaše konkréntní požadavky nebo potřeby rádi zpracujeme a podáme další upřesňující informace.
Neváhejte nás kontaktovat.
Z reklamou na Facebooku máme zkušenosti.